Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Tuesday, June 21, 2011

Mcshaker TERGODA

Selamat tengahari semua.
Hai, saya tak kuar makan. 
Sbb nak makan nasi balik nanti.
Jadi HARUSlah diet tengahri nie.
Tp, tadikan, kawan2x ofis saya ajak mkn Mcdonald la pulookk.
Tapi, dengan BANGGAnye saya menolak utk turut serta bersama mereka.
Alasan saya, saya DAH sarapan BERAT pagi tadi.
Huh! Padahal, saya dh dok terbayang2xkan Kentang goreng McShaker BBQ, 
Dan jugak Grill Chicken Burger dia yg SEDAP MELETOPS tue.
Haaiisshhh.. Sobb.sobb.soobbb. sadisnye.
Rase ngidam lagik menjelma.
Tunggu gaji lagi la nmpknye baru g makan sume nie.
Last week dah dua kali g makan kentang goreng BBQ McShaker nie.
Smpai dah rase termimpi2x dlm tido :)
Tapi, nk makan Grill Chicken Burger tu blom lagi dpt.
Walaupun tahun lepas bulan pose baru sekali je dpt rase :(
Mood sedih disini.
Hurrmm... cepatlah dpt gaji ye..
Tak sabau dah nie nk MELANTAK kat Mcdonald.
Hurrrmmm..
Apakah ini dinamakan NAFSU MAKAN MEMBUAK?
Ye, saya mengaku itu benar.
















Itulah kegemaran saya sekian lame dh kembali LAGI :)


p/s: nape la arinie asyik wat entri pasal makanan je ek?






No comments: