Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Tuesday, June 21, 2011

Kek IDAMAN

Hai peeps, 
Ttibe rase mcm mengidam MELAMPAU je arinie.
Al-kisahnye, Toiyebb...
Heheheehehe.
Dah lame saya dok usha dan tahu tentang kewujudan kek2x  yg blom ade kesempatan lagik utk saya cube.
Saya tahu orang lain dah lame rase betapa enak dan sedapnye kek2x yang saya idamkan nie.
Soobbbb.. tsskkk. Hiisshhh.
Sedihnye.
Sbb, bile saya pulang ke Kolumpo tu, tak terfikir pon nk terjah kedai kek dan carik kek tue.
Ntah nape pon saya tak tahu.
Tapi, bile dh dok katsini, baru teridam2x dan terliur je tgk kek2x yg sedap lg meletops tu!
Mmg ade tgk gak kat blog nie.
Ade yg bagi resepi, ade yg jual.
Tp, saya blom tergerak ati lg nk order.
Niat saya cume nk mkn je kat tmpat yg mmg jual kek2x tersebut.
Mengidam je.
Biaselah, orang pompuan.
Klau tibe nk bendera MERAH tu, nafsu makan mcm semacam jek.
Nk makan yg manis2x.
Teringin itu, teringin ini.
Tak sabo nk tunggu GAJI.
Nk p cari kek2x yg saya idamkan tue.
Agak2xnye kat Penang nie ade tak?
Ade sesape yg dok Penang dan tahu kat ne saya leh dptkan kek2x tersebut?




Kek Pavlova


Kek Red Valvet ( Kek Baldu Merah)



Yummy nye alahaiii... Smpai berputar2x kepala nie dok tgk gambar kek2x tersebut.

p/s: Katmane nak cari ye kek2x nie?

No comments: