Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Thursday, June 23, 2011

Tak sangka

Hai beatiful and gojes pembace2x blog nie dan tak lupe jgak buat bloggers2x yg laen.
Trima kasih kerane sudi menyinggah disini.
Ye, teratak saya yg tak seberape nie kan?
Hehehehehehe.
Ekceli, saya nie bosan tahap gaban besar raksasa dh rasenye.
Entah kenapa.

Tp tangan nie masih lagi lancar menaip report yg tak sudah2x.
Hiissshhh. gerammnye.
Seronok gak bile dpt curik2x tulis belog kesayangan neh.
Sambil tu saya Blogwalking around sane sini.
Tinggalkan jejak dan komen.
Terima kasih jugak la kepada sesiape yg sudi meluangkan mase disini.
Membelek2x entri saya yg entah ape ape pon saya pening.
Dan sebetulnya, saya disini baru je aktif berblog mulai bulan 3 aritue.

Kira masih tahap hijaubaru la kan?
Hihihihi.
Saya tahu encik S.E.P.E.T. a.k.a. encik tunang saya tu dia membace belog nie.
Saya tak kisah. Sbb saya buat belog nie pon atas dasar name kecintaan pada dunia penulisan.
Hebat sangat ke ek?
Bukanlah saya bilang yg saya ni hebat sangat.

Cume terfikir kadang2x daripada kite nie dok menghabiskan mase tak menentu hala,
BAIK lagi kite berbelogging dan menulis blog.
SANGAT SUKE dan SERONOK taw.
TERUJA nye semacam aje.

Saya nak ucapkan sempena harinie 23 June 2011,
Selamat ulanghari yg ke 951hari sayang.
Dan selamat ulangbulan  yg ke 31bulan ye.
Selama kite bersama 951hari dan 31bulan nie,
Terlalu byk DUGAAN demi DUGAAN yg kite hadapi.
Tapi, saya bersyukur, kerana kite KUAT.
Dan kite TABAH.
Alhamdulillah.

Hadiah, saya tunggu gajilah ye nanti mungkin saya
Baru pk nk bagi ape.
Lagipun ulangtahun pertunangan kami Bulan depan gak.
Alang2x cmtue, sekali harung je lah ye.
Kan senang cmtu?





31 BULAN kite bersama




951 hari kite BERGANDINGAN TANGAN 


Nota Ringkas : Bukan senang nk lalui LIKU-LIKU Perhubungan ini




No comments: