Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Sunday, June 12, 2011

LELAKI cantik?

     

Salam dan selamat tengahari buat semua pembaca2x blog nie dan jugak kepada sume

bloggers2x sekalian waktu dgnnya.

Dah makan tengahari ker? Masak per arinie ek?

Atau sekadar makan di luar aje? Saya sekarang berada di KOLUMPO.

Dan petang nie bakal pulang semula ke Penang.

Sememangnye rase seronok dan gembira dpt pulang ke tempat asal :) 

Rase mcm tak sabar lagi nk pulang semula kesini.hehehehe.Saje je nk menaikkan semangat saya yg dah agak lame xpulang ketempatasal.Sebulan lamanye saya terperuk di penang nie.Tuntutan kerja yg membataskan diri saya utk pulang sekerap mungkin.Tapi, saya gembira duduk di penang dan jugak di kolumpo. Kerana saya nie mudah je nk menyesuaikan diri walau dimane saya tercampak!Sbb dulu waktu belajar di U pun, saya tercampak di Pantai Timur, nun di TERENGGANU.Jadi, saya tak berapa nk jakun lah klau dok ditempat2x selain KOLUMPO tue.So, tengahari bute nie, saya saje je gali2x dlm internet tue, nk cari bahan utk entri tengahri nie.

 Biasenye saya jarang dan tak pernah habdet blog saya hari sabtu dan ahad.
 Ini adalah sebab saya tidak membeli broadband lagi.
 Jadi saya byk habdet blog saya sewaktu saya bekerja diofis sahaja.Kalian jgn SESEKALI
 mengikut tabiat saya nie k?Kerja tetap kerja, tapi BW dan habdet blog tue WAJIB saya
 laksanakan.Entri tengahari nie, saya dah buat khas dan istimewa buat anda sume.Jom kite
 semak2x sebentar.

                    

Nong Poy LELAKI Tercantik Di thailand


Nong Poy, Thai Lady Boy, Dia lahir sebagai lelaki dengan nama Tracheeda Marnyaporn dan melakukan pembedahan alat kelamin ketika dia berumur 17 tahun. Umur dia sekarang sudah 24 tahun, mempunyai tinggi Height: 171 cm, ukuran badan: 34-24-35 dan berat: 48 kg

Ketika dia hadir di satu acara Talk Show Thailand, dia mengatakan bahawa dia lebih sesuai jadi seorang wanita berbanding lelaki sejak dia dibangku sekolah rendah lagi.  Nong Poy juga bercerita ketika melakukan pembedahan alat kelamin pada saat dia berumur 17thn, dia mengalami sakit yang luar biasa tapi demi cita-citanya menjadi seorang perempuan, dia seakan tidak peduli dengan rasa sakitnya pada saat itu. Hebat ya dia. tepuktangan

Bagi yang sudah tak sabar dan terkinja2x nk tengok mcmane muke dia tu. Sila tgk gambar2xnye dibawah. Mmg muka dia sejak kecil lagi sangat serupa dan mirip dgn perempuan. Jadi, tak hairanlah dia hnya melakukan pembedahan alat kelamin SAHAJA.






Dengar gossip kalau dia SUDAH mempunyai kekasih seorang pelakon jugak dan mereka khabarnya sudah BERTUNANG.




Nong Poy bersama tunangan tercintanya


Kalau Anda lihat foto-foto cantik dia di bawah ini, gw rasa mungkin ini sebabnya dia menjadi Thai Lady Boy yang paling terkenal di Thailand, dengar gossip dia pernah mendapat penghargaan Miss Tiffany tahun 2004.















 
 
Mcamane kawan2z sekalian? adakah terkejut dan kaget diwaktu anda sume melihat gambar2xnye diatas? Ye, pertama kali saya melihat gambar2x tersebut, tentu saje saya anggap dia adalah SERATUSPERATUS WANITA tulen. Tapi, saya jugak tak terkejut kerana wajahnye sejak kecil mmg serupa mcm PEREMPUAN.
P/S: Bersyukur dilahirkan sebagai WANITA

2 comments:

A.N.A said...

tiba2 reringat citer anu dlm botol..

neeza the gojes said...

ANA: Yup, betol tue. Tapi, anu dlm botol cume filem. Yg nie KENYATAAN :)