Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Thursday, June 9, 2011

Best Wedding Pictures

Selamat tengahari sume pembaca2x blog. bloggers2x dan tak lupe jugak bloggers2x B2B disayangi. 
Sila menambah lemak ditengahari ni ye.
Saya sebenarnye tadi terlalu TERUJA gilers kerana nk cari Gambar Kawen yg terbaek! 
Maksudnye disini, posing le kot?
Lebey kurang ar tue. 
Maklumler name pun i boring tahap dewa dewi nie.
Perut lum lapar lagi.
Saya duduk kesejukkan didalam opis nie.
Diluar tu ujan lebat yg amat SANGAT!
Sejuk tapi BERSYUKUR sgt sbb Hujan tu RAHMAT.
Maklumlah katsini dh lame tak ujan. penang
Asyik mengeluh je hari2x panas.
Jadi arinie saya tak mengeluh dah :) *wink*
Sangat menyejukkan ati dan badan lak rasenye. 
Saya sebenarnye agak canggung dan terkilan sbb waktu bertunang aritue saya tak posing dan tangkap
gambar yg unik2x. 
Tp, saya NEKAD, majlis PERKAHWINAN saya nanti, InsyaAllah, saya akan pastikan saya BERPOSING!
Suruh OP tangkap gambar yg UNIK dan biar dia EDIT gambar kasi CANTIK.
Saya nk mcm gambar2x dibawah tue. Sbg rujukkan saya. Tp, bukannye nk pakai BAJU KAWEN mcmtue. Seksi BANGET deh.
hehehehehehehehe.
Ketawa beso sbb ati girang. 
Besok nk balik KL. Ahad baru balik SINI.
Kami balik BERDUA. Me and Encik Tunangku.
Seronoknye.
Esok saya HALF-DAY.
Niat ati nk g tengok wayang dlu sblum naik bas.
Nak tgk cite KL GANGSTER. Boleh?
Nak tengok Seth Tan a.k.a. Aaron Aziz dan jugak Shamsul Yusof.
Muahaaahaahaa. Love u alls.
K lah, moh kite layan gambar2x kawen yang saya curik dari Googoogelgel. 
Haiisshhh... tapi, gambar agak seksi sikit ar. 
Maklum le gambo omputih :)














Cantik dan seksi ye posing dan gambar2x kawen tue :)

p/s: Nak posing cemane pon tak tahu lagi la :(

2 comments:

Q said...

kan?banyak sangat gambar pose cantik-cantik..harap dapt buat satu pose identiti sendiri..hihi

neeza said...

Q : Yes, betol tue. Good luck for you :)