Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Wednesday, June 15, 2011

Filem Tebaik

Salam dan Selamat Pagi Rabu, Setelah pulang dari KOLUMPO MINGGU LEPAS,Ternyata demam cuti masih berjangkit dan melanda diri saya hingga semalam. Untung dah amek cuti dan ade gak la rase rehat kat umah tue. Walaupun, membasuh baju sebaldi :) Biaselah idup orang single dan bujang nie mmg gitu. Tapi, bukannye sampai MALAS dan berminggu2x tak basuh baju. Itu dah MELAMPAU MALAS namenye. Walaupun sebenarnye rase mcm tak cukup je nk cuti dan rehat kat umah tu. Tssskkk...haaiisshhh. mengade je kan nk cuti lelame lak?
Walaupun syarikat tempat saya bekerja sekarang nie bakal jadi hak SAYA, tapi, selagi ianye masih lagi belom RASMI jadi hak milik saya, maka saya masih lagi begelar PEKERJA BIASE.
Andai teringin nk amek cuti, saya WAJIB mengisi borang permohonan cuti. Andai saya sakit, saya wajib TUNJUKKAN MC. Andai saya sesuka hati tak dtg kerja, gaji saya akan tetap dipotong. Ha.. sadissnye kan? Lagi satu, jika saya dikehendaki kesane dan kesini, saya kena pergi, walaupun hati saya nie MERONTA2X tak mo pergi. Itulah diri saya, susah dan payah utk berkata TIDAK! Saya dah puas belajar nk bercakap TIDAK, tapi, saya rase bersalah sgt. Hehehehe. kelakar kan? lucu betol lah. Tapi, tak perlah. name pon keje kan? kena lah buat walau tak nak. Mcm tk ikhlas je ye. Tak baik cmtu kan? Beristifar la saya :)
Harinie otak saya jem dan beku. Kerana setelah cuti beberape ari yg membuatkan otak saya membeku. Tapi, memikirkan saya nk jgak habdet blog kesayangan saya ni. Maka telah muncul satu idea saya berkenaan Movie Marathon saya utk bulan jun nie.
Dlm otak saya nie nak tgk 4 filem yg saya nanti2xkan tue.Saya akan memulakan menonton filem diwayang bermula pada 18/19 Jun ini, Filem Green Lantern dan jugak Ladda Land (Thai).Seterusnya saya akan menonton Filem Transformers : Dark of the Moon dan Filem Melayu, Sekali Lagi pada 2 Julai.Dan, saya mmg akan menonton filem2x yg saya rase PATUT dan WAJIB jika preview2x Filem tersebut nmpak HEBAT dan BEST! Ya, bukan semua filem saya nk tengok.Hanya yang LAYAK digelar BAGUS dan HEBAT saje yg boleh buat hati saya terpaut.Hehehehehe.Macam ayat jiwang romatik Seth Tan dalam drama Nora Elena je kan?Perasan la kejap. :p K lah, jom kite cuci mate jap tgk poster2x filem2x yg bakal Menggegarkan Pawagam Berdekatan ANDA.









Rase sangat TIDAK SABAR nk MENGGEGARKAN PAWAGAM.


p/s: Moh kite pakat p ramai2x tgk!



No comments: