Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Wednesday, June 8, 2011

Handbag Cantik

Assalammualaikum dan Selamat pagi Rabu kepada sume pembaca2x blog nie dan xlupe jugak buat bloggers2x sekalian. Silent readers pun tidak saya lupekan. Pagi2x nie saya dtg ke ofis dengan berbekalkan jamu yg saya cerita smalam. Klau nk tahu sila tgk sini. Ha, semangat punye psal. Almaklum lah t nk menambah lemak lagi tengahari nie, jd JAMU nie pasti akan saya minum pas makan :) Memikirkan entri pagi nie agak tak menyusahkan atau menyemakkan kepala saya nie. SBB? Saya suke sangat dengan beg2x atau pun handbag yg cantik2x. Lebih2x lagi skg nie saya tgh GILERKAN beg KOREAN Style :) Mmg unik dan cantik! Saya tergerak ati sbb beg korean style nie cute dan imut je. Lagipun saya mmg sukekan kelainan sikit dari yg biase. Klau beg2x yg berjenama seperti LV, CHANEL, GUESS, COACH, HERMES, dan sebagainye tue bagi saya TERLALU MAHAL dan di luar jangkauan dan kemampuan saya sebagai seorang pekerja yg biase2x je. Lagipun, andai ditakdirkan saya kaya dan terlalu kaya mengalahkan SULTAN Brunei tue pun, mungkin saya tak akan beli byk sgt beg tangan berjenama mewah tue. Pikirkan harga je mcm dah lemah longlai je tubuh nie. Ape lagi kalau tgk harganye yg pulohanratusanribu ringgit tu! Mengalir air mata darah cik nonn.. Dan saya pon gilerkan beg tangan korea nie skng. Rase nk mengumpul koleksi beg2x tangan korean style nie. Dan utk hantaran saya, saya dh idamkan nak beg tangan Charles & Keith. Saya akn tgk2x di bukit bintang ataupun di pusat membeli belah sekitar KL nanti. Hehehehehehe. Apepun, perempuan mmg sinonim ngan beg tangan. Tak kira berape harga beg tangan tu, klau hati dh terkenan, tersuke, dan jatuh cinta pandang pertama, komfem nk beli trus! Nanti tak leh tido mlm dibuatnye tau. Klau tak caye, saya lah antara org yg tak leh tido malam selagi tak dpt beg tangan yg di idamkan :) Sila lah gelakkan saya kuat2x. Jadi katsini, saya sediakan beberape keping gambar buat tatapan anda utk melihat koleksi2x beg tangan korean style yg saya dok canang2xkan tue. Terima kasih mak cik cantik gojes saya : Google.


















Macammane? dah puas cuci mate tak ngan koleksi2x diatas tue? Cantik2x kan rekaan beg tangan tue. Sentiase berubah dan IN je fesyen tue. Jadi klau ade di antara kalian semua yg berminat nk beli beg2x tangan mcm diatas, silalah rajin2xkan jari anda menari SINI sini dan katsini disini

p/s: Nak kumpul lagi koleksi beg tangan korean style nie

No comments: