Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Wednesday, June 8, 2011

Cantik

Selamat Tengahari sume bloggers2x dan jugak pembaca2x blog ini sekalian.
Dh mam tengahari ker? Saya blom lagi. Dari td dok menghabiskan jamu yg saya minum sejak seminggu yg lalu :) 
Jap g baru rase nk makan. Sambil2x tue saya dok terfikir la kan, nk wat entri ni. 
Sbb rasenye saya tertarik ngan benda yg cantik2x nie. ANDA pulak bagaimane ye? 
Silalah sharing bersama dengan saya ape yg anda suke tgk klau berkaitan dengan CANTIK nie. Semestinye aktiviti BW saya tu tak akan pernah berhenti.
 Sambil saya tinggalkan jejak saya di shout box ataupun mengomen2x dientri2x blog2x yg saya jejak tue. 
Sekadar nak memeriahkan lagi dunia bloggers nie kan. 
Walaupun saya tak lah slalu buat entri gempak deboommmm dan jugak kontroversi lagi hangat tue, saya lebih suke low profile dan merendahkan diri dan hati nie. Hehehehehehehe.
 Mmg teringin la gak nk jadi mcm otai2x bloggers2x yg sedia ade tue. 
Tp, bukan itu yg saya kejarkan SANGAT pun. Saya bersyukur kerana dpt masok ke dunia blog nie dengan ilmu yg tak seberape nie.
 Enam bulan ni tempoh yg singkat dan tak lame mane utk seorang blogger baru mcm saya :) 
Segala yg saya nk belajar adalah pasal mencantikkan blog saya nie. Itu je. IKHLAS. 
Okeh la, membebel byk pon tak gune gak ek, nanti orang tak de mood sangat nk bace. Jadi, jom kite tgk dan belek2x gambar2x dibawah nie utk mencuci mate di tengahri bute. :) 



1. Mata tercantik di dunia, dari Afghanistanthe most beautiful in the world 8
2. Kuda tercantik di dunia, Arabianthe most beautiful in the world 5
3. Kota tercantik di dunia, Vancouver, Canadathe most beautiful in the world 4
4. Air terjun tercantik di dunia, air terjun Niagra , U.S. & Canadathe most beautiful in the world 2
5. Jembatan tercantik di dunia, Japanthe most beautiful in the world 1
6. Rumah tercantik di dunia, Situated in Barcelona , Spain Pemiliknya pemain sepak bola terkenal, Ronaldhino. 
the most beautiful in the world 3
7. Tanaman tercantik di dunia, berbentuk seperti gelembung airthe most beautiful in the world 7
8. Anak kecil tercantik di dunia, Fatima dari Morroccothe most beautiful in the world 6


Gambar2x diatas mmg LAYAK lah dikategorikan sebagai CANTIK :) Seronoknye tgk gambar2x tue :)

p/s: CANTIK itu INDAH

No comments: