Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Monday, May 30, 2011

Potato Spring

Selamat petang Sume. Korang suke tak makan Potato Spring nie? Mmg saya suke sangat makan makanan nie sejak pindah ke Penang. Agak lambat saya merase makanan nie entah kenapa sewaktu duduk di Kolumpo dlu, saya tak tergerak hati nk makan snek nie. Smpai lah baru pindah ke Penang nie, ujung minggu saya suke berjalan2x di area Queensbay Mall. Petang2x lagi dah ader ramai orang berniaga ditepi pantai :)  Dan ader sebuah gerai yg menjual snek Potato Spring nie. Punyelah ramai gilers kentang org beli kat dia. Laku beb! Sdap rupanye bile saya dah beli 1. Siap beli saiz yg beso jer. Xnak kalah la konon :) Kecik2x tak main lah sbb nk rase biar beli yg saiz beso. Sedap dan berbaloi argghhh.. Syokkk. Lebih2x ag tambah cheese. Lagi menambah lemak lah kan? Tp, janji sedap dan puas ati, ader aku kisah? Muaaahhhaaaaahahaahaa. Ceesss, shadap u neeza! Oklah, cerita lebih lanjut tentang Potato Spring nie, buat saya jd terliur jer taw. Rse lapo je prot nie. Potato Spring nie ader bermacam2x perase, cheese, butter cheese, BBQ, Corn Cheese, Tom Yam, Black Paper, Dan sewaktu dengannye. Harga kat sini, yg kecik RM2.50 dan yg besar RM3.00. Best tue. Gambarnye tak der la nak update katsini. T lah, minggu nie ker klau saya ader g makan Potato Spring tu, saya tangkap gmbar dn update katsini. Utk tu, cucilah mate ngan gambo yg saya dah amek dari Makcik Cantik gojes saya tu, Google. Hehehehehe. Saya tgk peluang nk buat bisnes makanan ni agak menguntungkan. Tp kena pandai cari tempat yg strategik dan jugak blom lg diterokai oleh sesape. Syook kan? Rase mcm nak buat gak bisnes nie. Ader sesape yg tahu tak mane nak cari peluang perniagaan makanan nie? Tlg lah sharing ngan saya kat sini atau FB saya ek? PM jer kat FB atau kat blog nie. Saya sentiase mengalu2xkan kedatangan komen2x anda. Okeh, jom kite layan jap gambo Potato Spring yg memikat hati dan kalbuku ini.





p/s: Mane nk cari Potato Spring yg tersedap dan terenak ek?

No comments: