Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Saturday, May 14, 2011

Blogspot/Blogger ROSAK

Salam dan Selamat Hari Sabtu, Korang sume sihat dan dah mkn ker? G mane2x x jejalan? Harinie saya rase mcm nk g tgk wayang je.  Ttk cite KONGSI dan PRIEST. Mesti bestkan dpt tgk cite yg dah lame2x tunggu nie? Nak g tgk jap g ngn encik Tunang a.k.a. APEK. hehehehehehe. Sebenarnye saya geram dn kecewa sbb dh beberape ari tak dpt nk hapdet blog nie tau. Haaaiiisshhh.. sedih giler, ttssskkkk. Tetibe je Blogspot/Blogger nie rosak tak tau nape. Puas saya online kat ofis, tp under maintenance je jawabnye. Pastu kuar ayat / Kod ntah ape2x. Pening kepale saye.  Tetibe arinie encik Tunang tlg bukakkan blogspot nie gune laptop member tmpat keje dia, leh pulak? Pelik saye... Saye pon aper lagi, amek kesempatan la nk hapdet blog kesayangan nie. Rindu la kat kekasih ku yg sorang nie (blog ni). Ceh,ayat jiwang je lebih. Buweekkk!!!! Korang sume leh x sharing ngan saya ktsini nape leh jd cmnie ek? Saya xnk la akan dtg pon jd lg gak.... Sedihh wooo..... KORANG rase ade kaitan tak ngan widget yg ade kat blog2x kite nie ataupun mmg betol diaorng nk updatekan maintenance nie. Ntah lakan? Dah xde idea nk tulis pe lg. SBB? Merajok ngn blog nie :( rosak beberape ari smpai saya xder idea :(

p/s: Arap xjd lg benda mcmnie ek?

No comments: