Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Friday, April 15, 2011

Tak habis - habis gambar pelamin?

Salam dan Selamat pagi jumaat sume. Dah sarapan? mulakan hari anda dgn sarapan kerana ianye penting. Kalau nak diet pun jgn lah sampai tak sarapan langsung. tue salah ilmu :) Sepatutnye sarapan lah paling penting sbb untuk berikan tenaga kepada kite sebagai permulaan hari.  Kalau nak skip makan pun, skip lah malam ker or tengahari.  Boley? Pagi-pagi nie aku boring sangat. Tak tahu nape tapi keje pun belum lagi tahu nak wat pe kan? nak update data-data company, tapi pendrive tertinggal lak kat umah :( klau tak, leh ar aku wat sikit-sikit.  Hmm, kejap jer dah tengah bulan kan? minggu depan aku bercadang nak balik kl. dah 2 bulan lebih tak balik :) tapi kejap jer. Jumaat mlm smpai Ahad petang :)  Bulan 5 nanti bru blik lame sikit kot? tu pun kalau keje tak byk larh.  Entri pertama untuk pagi nie adalah tentang PELAMIN.  Pagi-pagi sambil aku blogwalking tu, aku upload lah sikit-sikit gambar pelamin yang agak cantik ikut warne kesukaan aku, mcm pink, ungu lavender, biru turqoise :) Semua tu aku dapat dari Google :) Terima kasih bebanyak ye Mak cik Google tersayang :) Kau sumber inspirasi ku :) cewahhhh... puji semacam je kan? bukan dpt komisyen duit pun.  Yang pentng ader, bahan aku nak upload dan masukkan dlm blog nie.  Mai kite pakat-pakat tgk gambaq2 pelamin nie :)


















Cantik dan glamer kan gambar pelamin diatas? hahahahaha, ader duit lebih, leh ar request buat pelamin gempak cmtue :) i like it. sayang, saya nak pelamin mcm diatas leh kan? (ngan nada memujuk :) sumenye di tangan anda. Klau rase berkenan pilih je jgn tak pilih. yang penting FULUS, DUIT, MONEY dan sewaktu dengannye.

p/s : Pelamin idaman kalbu tak tahu nak rekabentuk dan hiasan cemane ag :(

No comments: