Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Monday, April 4, 2011

Hadiah dari Si Dia ;)

Selamat Hari Isnin Yang Malas :) Arinie aku tak kerja :P sakit2 sakit2 badan sbb dtg bulan
nak citer best kat sini.
Sabtu lepas aku dapat hadiah yang dah lame aku idam2 kan slama nie :)
GUEST WHAT? cube teka? Hadiahnya adalah kamera digital kompak. Wahhhhh!!!!!
Bestnye. Leh ar tangkap gambar byk2 t... :) dpt lah aku jadi jurugambar yang tak BERTAULIAH :P
Leh upload gambar byk2 dlm blog nie nanti :)
TERIMA KASIH byk2 kat SI DIA, encik tunang tersayang kerana membelikan saya kamera ye..
TERIMA KASIH sbb memahami isi hati saya YG paling mendalam dan TERSOROK nie :)
Tak sangka encik tunang nie belikan jugak kamera tu :)
ALHAMDULILLAH, syukur pada Tuhan kerana memurahkan rezeki kami, AMIN. :)
Sbb nanti leh lah Wat gambar Pre- Wedding sendiri :) Tak yah upah tukang tangkap gambar :)
Nak cube bakat terpendam nie :) manelah tahu ader bakat jadi tukang tangkap gambar ke?
hehehehehehehehe.......
Bercakap tentang kamera yg dihadiahkan oleh si dia minggu lepas,  Kamera tu berjenama canon. 14.1 million pixels. Leh wat background jadi blurr, or ubah background jadi gelap dan sewaktu dengannya.. yang penting banyak fungSInye.......
Seronok tak terkira :)
Nanti aku update gambar2 yg dah puas aku tangkap dan berposing maut tue :P ewaaahhhhh....
(malu i......) jadi model tak bertauliah dan jurugambar yg tak berilmu :)
Sharing is caring... Pasnie akan jadi ari yang lebih indah dan seronok sbb ada KAMERA baru hadiah dari tersayang... Thanks a lots, my dear.. Love u so muchhhhhhhhhhhh.......

p/s: Kamera adalah benda yang penting termasuk KERETA KESAYANGAN, ENCIK TUNANG, BLOG DAN LAPTOP :)










No comments: