Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Friday, April 1, 2011

CINTA HATIKU YANG TERBARU :)

Selamat Pagi Jumaat Yang Indah Dan Mulia :)
Harinie entri bikin GEMPAK konon :P CINTA HATIKU yang terbaru.
Wah! mesti Encik Tunang aku dan Kereta Kesayangan aku cemburu lak :)
Jangan lah cemburu sayang :) Sebenarnya, CINTA HATIKU yang terbaru ini adalah BLOG dan BLOGWALKING (dalam makna bahasa melayu : berjalan2 dari BLOG ke BLOG LAIN)
Hati ini seronok dan gembira je bila baca blog2 bakal2 pengantin dan yang sudah pun jadi pengantin.
Sebab dapat banyak idea2 yang best dan berguna untuk bakal2 pengantin lain terutamanya AKU.
Sebab aku pun merancang nak JADI PERANCANG MAJLIS PERKAHWINAN SENDIRI.
Baru lah puas hati dan seronok buat persiapan dari A-Z.  BERBALOI-BALOI :)
Jadi, kegiatan dan aktiviti menulis BLOG DAN BLOGWALKING ini memang membuat aku TERUJA dan GEMBIRA. Sebabnya, aku dah BOSAN dengan FACEBOOK :(
FACEBOOK buat aku jadi boring. Tak ada apa yang MENARIK KATSANE LAGI :(
Jadi, bagi aku sekarang ini, BLOG adalah PALING BEST sekali.
Sekarang ini, ENCIK TUNANG DAN KERETA KESAYANGAN AKU kenalah BERMADU dengan BLOG AKU dan aktiviti baru aku ini.
Jangan Marah ok?  Nanti kena JUAL. :)

p/s: Encik Tunang dan Kereta Kesayangan TETAP UTAMA dalam HATIKU ini :)

No comments: