Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Wednesday, March 30, 2011

Lame tak berblogging :)

Selamat Hari Rabu :)
Dah 5hari tak tulis entri dalam blog aku nie. Bukan Malas tapi Kesibukkan melarang aku nak meluangkan sedikit masa berblogging.
Skang nie aku ngah cari Modem Broadband yg bagus. Cadang nak beli Wiggy P1 Wimax tu. Tapi RM199. cam tak berbaloi jer. Nak pkai prepaid plan jer. Senang dan jimat kot. :)
Atleast, tak lah terikat kontrak lagi. boring asyik kena ikat kontrak jer. So, klau gune prepaid nie mudah, bile abis, top up jer. klau tak nak guna, biar je lah.
Lagipun nak online cume tgk2 blog2 dan maybe nak tulis blog jer.
Bukan Pengguna tegar pun :P
Ingat nak try UniFi. Mungkin ok tak? hmmmm, tgk dulu lah. Minggu nie nak wat Movie Marathon sempena bulan April :)
Ok, Minggu ini mungkin nak start tgk cite 127 Hours dan Big Momma.
Minggu Depan nak tgk cite ...Dalam Botol, Senjalakala dan lain2 lagi movie yg best.
Hajat di hati nak Cari Tutti Fruiti kat sini. Island Plaza ader, Queensbaymall blum bukak lagi outlet nye :(
Dlu dok KL, tak pernah pon terfikir nak cube, tapi lepas tgk KEPANASAN orang2 dok BERCAKAP sane sini tentang Tutti Fruitti nie, alamatnye aku pun nak cube gak.
Moral of the story nie, Klau tak nak bijik mate anda TERBELIAK tengok Harga MELONJAK NAIK (Tutti Fruitti tu, SILALAH amek ikot sekadar kehendak anda, BUKAN ikut NAFSU giler ANDA :P )
nanti tak mustahil 1 Cup leh jadi smpai RM30.00. kalau anda dtg berdua mungkin jadi RM60.00 atau lebih.
Terpulang pada citarasa masing2. Duit anda adalah Duit Anda. :)

p/s: aku tak kira gak, nak makan gak Tutti Fruitti nie. :)

No comments: