Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Friday, March 25, 2011

Skang ngah GILER berjalan2 tgk B2B blog :)

Hye, Slamat Hari Jumaat yg indah :)
Lately nie aku bz berjalan2 dari blog ke blog yg lain sbb happy bace cite Bakal2 pengantin (termasuk aku ler tu :P)
BEST sgt sbb byk idea2 kreatif dan shantek2 sume pakaian dan hantaran diaorang (arap2 aku pun nak wat yg terbaik utk persiapan perkahwinan aku nanti :)
Seronok bace blog2 diaorang smpai x sedar, dah lewat petang rupanye :)
Nak balik tapi kompem jalan jem giler :(
Persiapan aper pun tak wat lagi :( rase2 rancangan aku nak berdiet arap2 menjadi ek?
Sbb nak elakkan makan nasi malam2, klau kuar ngan En. Tunang skg nie, aku sarapan TOSEI jer :)
tghari kadang2 tak mkn, tunda ke petang, baru mkn nasi. but ujung mggu jer. ari sabtu. sbb Ahad aku dok umah jer. tak kuar pun :)
So, nasi akan ku makan cume sekali jer seminggu. Ingat nak HARAMKAN terus nasi tu, tapi, pk balik, karbohidrat penting utk badan kite :) jadi skang nie ari biase, sarapan pagi aku cume milo kosong tnpa gula dn susu krimer, roti gandum penuh or biskut jer. Kuih2 nak elakkan. tgahari atau petang makan Kuew Tiao Sup ajer :)
Malam tak makan, kalau lapor, minum milo kosong dan biskut ajer :)
Sabtu baru mkn ngan En. Tunang tersayang. Ujung minggu hari ahad, menu tak menentu :P
Yg pasti nak cube gak diet dan turunkan berat badan yg dah over naik berkilo-kilo sejak bertunang :P
En. Tunang kuat makan jer dia. Aku tak kisah. i like it.
hehehehehehehe :)
Yg penting kami BAHAGIA, AMINNNNN...


P/S: Makanan Karbohidrat penting, protein penting, lemak penting, Gula pun penting, TAPI sila AMEK dalam KUANTITI yg sikit ye :)

No comments: