Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Thursday, March 24, 2011

Teruja :)

TERUJA !
itu lah perkataan yg paling simple dan suitable utk aku ungkapkan bile tiap kali pagi2 aku bace sume blog2 yg B2B or yg dah jadi bride pown :)
coz, aku tertarik giler ngan idea2 yg bernas lagi berpatutan utk dikongsikan bersame2 :)
Haisshhh, ari2 aku bace blog2 tentang persiapan KAWEN nie :)
ke aku yg gatal sgt nak kawen (hmmmm,nope aku tak kot? :P)
takperlah, yg penting SHARING IS CARING :)
seronok bace blog2 nie tau. sbb mcm2 kisah dan tulisan tntg perjalanan idup masing2.
seronoknye, i like it so much.
lagipun, walaupun aku masih baru dlm dunia blog nie, try to make my blog simple yg mgkin.
Tak reti la nak wat yg gempak2 the vooommmmm mcm otai2 blogger2 yg lain.
make it simple yet but really catching ur eyes :)
Cewahhhh, takper lah, yg penting perasaan TERUJA, GEMBIRA nie krna nak wat persiapan KAWEN dan menguruskan SENDIRI :)
Jadi perancang majlis kawen sendiri.
Bagus2, jimat duit katsitu :P
Takper, nak wat perancangan yg penting KOS kan? (DUIT OH DUIT)
biler lah ko nak penuh dlm akaun bank aku nie :)
Apepun, selamat maju jaya kepada sume bakal2 pengantin dan yg nak KAWEN dlm mase terdekat ni, SELAMAT PENGANTIN BARU ye.


p/s:  Ari2 bace blog2 tntg persiapan kawen wat aku jadi gelisah, dan risau jer :(

No comments: