Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Wednesday, March 23, 2011

PENING LAGI :(

Ntah aper yg wat aku jadi pening arinie :(
sbb arinie bz tgk dan bace blog org2 yg dah kawen, bakal berkawen or sewaktu dgnnya :)
sbnarnye, nak nasihat dan pendapat dari blogger2 sini tntang persiapan majlis perkahwinan ku nanti (cewahhhh...... mcm dekat jer tarikh, padahal tak tahu lagi tarikh nikah, sanding or bertandang tu biler :( ) plan thun depan. bulan 10 or 11? tak thu lagi.
tapi memandangkan aku yg tukang jadi perancang majlis tu sendiri :) tu yg kena plan awal2 dan bykkan tgk2 pakej2 perkahwinan yg berpatutan dgn bajet aku yg tak seberape nie :)
nak majlis sederhana tapi MERIAH gitu :) hehehehehehehe
wrna untuk nikah dah pk nak warne aper. Krim lembut :) sbelum nie nak sgt warne PINK :) tapi bile pk balik, better warne pink tu sebagai WARNE TEMA sebelah pihak perempuan :) i like it ! sbb leh ar wat persiapan dengan semangatnye :)
tapi, bile tgk2 blog2 diaorang yg baru kawen, or baru nak merancang berkahwen, mcm pening jer otak aku nak pk dari mane nak mule? mcmane? bagaimane? dan mcm2 ag lah :(
takot, nerves, gelisah, susah ati, berdebar2 sume ader :(
tak tahu nak ckp per..........
memandangkan aku pun baru jer bukak blog nie ujung2 thun lepas, dan tak pandai pun tntang blog atau yg sewaktu dgnnye, klau ader tersalah or terkasar bahasa, mohon ampun dipinta :) yg penting aku dah ADER DIARI ONLINE SENDIRI :)
suke, suke, suke :)
HARUSLAH suker :) leh sharing ape2 katsini.
dan En. Tunang pun tahu tntang kewujudan blog aku nie :)
takper, yg penting perancangan nak jadi perancang majlis untuk majlis kawen sndiri akn berjalan dgn lancar :)
doakan ye....
AMIN.


p/s:  Perasaan berdebar2, takot, sedih, gelisah, ragu2, tak menentu, risau, sume ader sbb memikirkan DUIT simpanan yg ntah biler lah nak penuh :( 

No comments: