Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Tuesday, March 22, 2011

Pagi :)

Pagi sumer :)
Hari selasa yang agak2 boring tapi tetap meneruskan keje2.
Hmm, planning aper lah lagi aku nak wat ye? bulan nie je Movies marathon bukan main byk ag :P
Tiap2 minggu kami g tgk movie :)
kadang2 smpai 2 mvies skali gus non stop :)
seronok gak tapi ye lah, kat penang nie weekend jer itu lah keje aku :)
spent time ngan en.tunang tersayang :)
Harap2 perhubungan kitaorang akan berpanjangan ke jinjang pelamin dan akhir hayat, AMIN.
Lagipun, aku pun baru jer pindah penang nie dan bekerja sendiri :)
walaupun terpaksa bekerja sampai mlm (750pg-830mlm) isnin - jumaat. kadang2 sabtu dan ahad pun kena g ofis, tapi bile pk2 kan balik, aku knalah usaha dan blajar kerana aku orang baru :)
budak baru nak belajar mmg kena usaha. (hahahahaha... budak ker aku nie? dah tua pun :P )
t dah dpt gaji kena simpan duit dlu kat ASB dan baki duit tu baru lah leh wat ape yg nak wat.
Planning nak simpan sebulan RM2000 kat ASB. tak pun klau ade rezeki nak simpan RM2600 atau RM2800. sbb aku plan nak keje part time sabtu dan ahad.
nak kawen nie otak aku ligat jer pk nak cari duit lebih :)
arap2 tunang aku tu pun same. sbb dia lelaki dan lelaki kena usaha lebih berganda dari perempuan :)
impian aku tahun nie nak jadi orang yg lebih baik dari sebelum2 nie :)
hmmmm... arap2 sume perancangan kami diberkati dan dirahmati oleh Allah S.W.T.
AMIN.
So, kami akan usahakan bersungguh2..................

p/s: Movies marathon bulan Mac nie mmg mencabar :) tapi syok gak sbb tak penah wat cmnie dlu2 :)
April depan pulak ader gak cite best2 yang HARUS ditengok.. :)


No comments: