Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Monday, February 20, 2012

Pening dan Keliru

Salam dan Selamat Berhujung minggu.

Selepas last entri saya pasal official date tu, dlm mase seminggu ni saya dok pulun cari OP dan OV.

Saya jugak review sume feedback yg bgus2 dri sume ex b2b dlu2:-)

Dan ade la mintak quotations dari beberape potential persons.

Ade yg agak over budget, ade yg masih ditahap mampu, dan ade yg murah jugak.

Saya berkenan kat Detik Indah Photography, Lembayung senja Photography, Dan Sam Rais.

After berperang ngan quotations sane sini, akhirnye saya dh ade pilihan idaman hati yg sgt menepati bajet saya yg ciput ni:-)

Lepas saya bayar deposit, saya akan umumkan ye:-)

Untuk OV pulak, saya jugak berperang sane sini mintak quotations. Semestinya OV yg plg saya suke ade lah La Televisio. Sgt murah dan semakin dikenali ramai. Tapi saya kna double confirm sekali lg tntg mase dn tarikh cos saya dpt thu, tarikh nikah saya nanti La Televisio kena ke Beranang sbb nk shoot video lepas zohor katanye.

Kalau lah btol, nmpknye takde la rezeki saya ngn La Televisio tu:-(

Well, pilihan yg lain adalah Wira Visuals. Saya dh ber emel mintak quotation dari Abg wira:-)

PR dia sgt2 bagus:-) Dan dia jugak bg idea ikot kemampuan poket sendiri. Nice:-)

Oh, saya jugak dh dpt OV saya nanti utk mjlis pernikahan saya, InsyaAllah.

Lepas saya bayar deposit utk OP & OV saya minggu akan dtg ni, saya akan umumkan ye:-)

Alhamdulillah, xsngka Tuhan permudahkan perjalanan saya utk cri OP & OV ni. Moga2 semua berjalan dgn lancar.

Ok, lepas abis booking utk OP& OV ni, boleh la saya tarik nafas sikit.

Yang kelakarnye, tema,konsep dan warne pun masih lg samar-samar:-P

Ok lah, dh malas nk bebel panjang.

Till Then,

Love n Big Hugs,
NeezaDaus

*10M2D to go*

posted from Bloggeroid

No comments: