Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Monday, July 25, 2011

Istimewa Dan Syahdu

Salam dan Selamat petang Isnin kepada beloggers2x sekalian :)

Weehuuu.. tetibe je kan ? I rase tersangatlah jatuh cinta pada lirik lagu nih. U olls tahu ape tak ? If tak tahu, i akan bagitahu. Lagu yg tajoknye, PENGHUJUNG CINTAKU. Nyanyian Pasha (Ungu) feat Adelia. Amat syahdu dan terlalu bermakna lagu tu. Terutamanye lirik lagunye yg betol2x mengcengkam jiwa.. Fuuuhhhhh!!! Jiwang sekejap. Hihihihihi.. 

Korang sume suke tak lagu nih? Klau suke, sila angkat tangan dan kaki lajulaju :) So, enjoy lirik lagu ni okehh. I tak nk download videoklip tuh sbb malas :) I rajin nk cari lirik lagu ni sbb nk encik SEPET i bace :) To my Beloved Fiancee, Encik SEPET, Sila hayati lirik lagu ni dan fahami maksudnye okehh! Love u, muacccchhhhhhhhh... :) 

Pasha Feat Adelia - Penghujung Cintaku Lyrics

berakhir sudah pencarian cintaku

jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu, aku akan menjagamu

ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

tiba diriku di penghujung mencari cinta

hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)

ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

nananana nananana nananana nananana

ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu [4x]






Berehat Sebentar : My Beloved Fiancee, I love u sooo muucchhhhh!!!!!!

No comments: