Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Thursday, June 16, 2011

Seth Tan

Salam dan Selamat petang kepada sume ye.
Hahahaha.. rase sakit ati tak ilang sbb nk chatting ngan Aaron Aziz tadi kat
TV3-Live Chat tadi.
Apesal lak dia kejab sangat ek?
Geram tol ati saya nie.
Dah la tadi berangan abis nk chatting ngan Aaron.
Bile dpt chatting, tgk2x, makk aaiii.. ramai gilers kentang kat chatbox.
Hampe ati ku.
Saaya pon anta byk2x pertanyaan kat Aaron Aziz.
Tapi, dia sendiri pon tak sempat nk balas semua pertanyaan :)
Seronok wweehhh... tgk2x lak dia LIVE.
Sangat Hensem dan bergaya sekali walaupon cume pakai TOPI.
Puuuiihhh. Geli geliman lak nanti orang kat luar sane bace entri ni.
Bukan saya nk memuji lebih2x si Abg Aaron tue.
Tapi,sesungguhnye ape yg berlaku nie diluar kemampuan saya.
Teettt... tipu lah tu.
Tadi pon saya rase mate si Seth Tan a.k.a. Aaron Aziz naik juling 
coz menengok2x senarai2x soalan2x yg ditanya bertubi2x 
mcm peluru bepandu mesin gan lak!
Hiisshhh, pllissshhh la, kesian la sikit kat Abg Aaron tue.
Tak sempat nk menjawab semua pertanyaan ANDA dan 
Termasuk gak SAYA.
Sadisssnye.
Tapi takper, skang nie saya menghitung detik 
PUKUL Enam TEPAT saya nk balik dan keluar dari ofis.
Saya nk bergegas balik rumah sambil
Duduk dikerusi sofa empuks saya ditemani angin2x laut diPenang
Dan jugak ditemani air jamu utk KURUS badan ku dan BUANG kan lemak2x DEGIL!
Tepat jam 7-8MLM adalah waktu penentu EPISOD akhir DRAMA NORA ELENA TV3 Harinie.
Maka selepas ini, meraung2x lah anak2x dara, mak2x dara, dan surirumah tangga sepenuh mase dan jugak pekerja2x sepenuh mase kerana dengar kabar ending drama tu 
Nanti agak lain dari NOVELnye.
Hah, kite saksikanlah bersama2x ye nanti.
Lepas nie orang dah tak lagi dok bercakap2x tentang keromantikkan Seth Tan ataupun 
Kecantikkan Si Nora Elena tue.
Stanza Cinta di TV3 lak arap2x drama tu akan jadi fenomema KALAU BOLEH.
SBB? Aaron Aziz ade berlakon lagik dlm drama tuh.
Drama nie pon diadaptasikan dari kisah benar dan novel yg menggunakan
Tajok yg sama.
Siarannya bermula pada 19 JUN, Setiap Ahad pukul 9mlm.
Pelakon utama dlm drama ni adalah, Aaron Aziz, Nur Fathia, dan jugak Fizz Fairuz.
Silalah bergegas2x terpacak depan TV nanti ek?









p/s: NORA ELENA nak lawan ngan STANZA CINTA boleh ker?





No comments: