Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Wednesday, June 22, 2011

Kelab Taat Pasangan

Salam sume.
Selamat Pagi Rabu.
Ari mendung tadi, saya ingatkan nk ujan katsini.
Kalau ujan saya mmg suke. SBB hujan tu kan RAHMAT.
Sejuk je nanti dlm ofis nie.
Ley la rilek dan lepaking jap.
Dasar nk curik tulang je kan saya nie.
Curik tulang pon, report saya kena abiskan.
Tang tu yg agak kemalasan melanda sbb bijik mate ni naik juling tgk data2x dlm komputer.
Tetibe pagi tadi kat Radio ERA ade lak buat satu cadangan wujudkan Kelab Taat Pasangan.
Tapi nk diumumkan yg kelab ini adalah TIDAK SAMA dan BERLAINAN sama sekali dgn kelab TAAT suami yg menimbulkan kontroversi baru2x nie.
Maksud pak nil dlm radio Era pagi nie, Kelab Taat Pasangan nie, boleh di sertai oleh sume orang.
Tak kira yg bercintan cintun ke, bertunang-tunangan ker, yg dah kawen pon boleh.
Asalkan ade lah pasangan masing2x.
Korang pulak cemane?
Rase2x setuju tak kalau diwujudkan dan diadakan KELAB ini nanti?
Klau saya setuju dan okeh je.
Tak tahu lak pihak lelaki pulookkk cemane reaksi mereka tuh.
Tujuan KELAB TAAT PASANGAN ini diadakan adalah kerana kate Pak nil, zaman sekarang nie, KETAATAN dikalangan kite sudah semakin menipis dan hampir hilang.
Jadi, sebagai jalan atau pelan B bagi menangani masalah ini, sedikit sebanyak sekurang2xnye dpt membantu.
Antara syarat2x kemasukkan kelab ini adalah seperti berikut:



  • Henpon anda dan pasangan mestilah mempunyai perkhidmatan 3G. (Senanglah korang nk berhubung sesame sendiri)
  • Bile yg dah kawen tu, pasangan lelaki dan wanita DIWAJIBKAN memakai inai dijari terus menerus smpai bile2x. (Hmm, rasenye pada pihak perempuan tak mendatangkan masalah, tp pihak lelaki pasti agak BERAT skit bab nie kan?)
  • Password atau kata laluan utk BUKAK fesbuk pasangan kite WAJIB kita tahu dan tak boleh BERAHSIA. ( Kite tahu dia punye password, dia pon tahu kite punye password)
  • WAJIB diletakkan gambar pasangan kite didalam dompet duit, ditepek kan di almari, diletakkan diatas meja ofis, dan setiap tempat yg patot diletakkan mcm diatas meja solek, di ruang tamu dan didalam kereta. (Ooopssss. bab dlm kereta tu mcm over je kan?)
  • WAJIB bukak bank akaun bersama. (Maknanye akaun bank tu mempunyai dua nama) Ade buku akaun dan kad ATM. Tapi, tandatangan mestilah KEDUA-dua belah pihak.
  • WAJIB melaporkan kemane saje anda atau dia pergi dan dengan siapa si dia keluar, dimane tempat si dia nk tuju. ( Ini penting andai ade ape2x kecemasan, senang nak pergi tgk)

Haaaa...mcmane ngan cadangan2x ataupun ciri2x diatas tu? patot tak ? cube bagi pandangan dan pendapat anda sume pulak kalau ade yg nk bagi cadangan lain yg lagi bagus supaya dpt memantapkan lagi KELAB TAAT PASANGAN nie.





Berehat sebentar : Pasangan comel mase kini

4 comments:

tqahmisdar said...

dgr jugak pg td.. comel je..hehe

neeza said...

tqahmisdar : yup..soo suweeet kan?

UyaRayza said...

setuju jer hehehe...

neeza said...

UyaRayza : Me too dear :)