Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Wednesday, May 4, 2011

Handbag Idaman i :)

Salam dan Selamat pagi Rabu semua :) pagi2 lagi aku dh dok ngadap pc nak cari bahan2 tok entri blog aku pagi nie.  Akhirnye aku dpt gak entri yg aku dh lame nak wat, tp dok tertangguh2x je kan? Ntah nape lah kan?  Pagi nie, ujan turun dgn lebatnye.  Musim ujan sekrang nie kat mane2x pun :) Takperlah kan, hujan tue kan RAHMAT dari Tuhan :) Jgn kite mengeluh atas pemberian-Nya.  Kite patut bersyukur, skurang2xnye kite merase ujan dn cuace yg sejuk disini.  Kat tmpat lain mgkin KEMARAU kering kontang.  Lagi teruk kan?  Hmm, xperlah, jom kite truskan ngan entri aku hari nie. Tentang Beg tangan idaman aku.  Walaupun mgkin rekaan dn jenis beg tangan nie dh ketinggalan skit, tapi, aku still lagi minat giler kat beg nie.  Target aku, nak beli dn pkai sempena hari raye nie? ok x? biarlah pun ape org nk ckp yg beg aku tu ketinggalan zaman or what ever? ader aku kisah? duit aku, hak aku. hehehehehe. (poyo je aku nie kan?) aku rase nk mintak kat encik tunang lah beg tgn nie.  Aritue dh nmpk kat shopping complex nie, atau mybe balik kl baru g beli kot? tgk ar dlu ek.  Nak cube tnye kat encik tunang dlu. Hadiahkan kat aku sempena ulangtahun pertunangan kami bulan 7 nanti ker? hehehehehehe............
Apepun, terima kasih bebyk kat encik tunang tersayang kerana minggu lepas belikan saya beg :) saya suke beg tue.
So, moh kite tgk beg idaman aku yg aku dok ckp2x kan tue.





















Kredit to this pitcha : Hot Mamma Google ever.

itulah dia, handbag Mulberry inspired by Alexa Chung :) plg minat giler kat warne coklat.  Nmpk vintage gitu.  Yg terselit 1 gmbar bukan handbag Mulberry tue saje je aku masukkan sbb aku suke gak tgk rekaan beg tue, warne pun coklat.  I like it :) mmmuuuaaaaahhhhhhaaaaahahhahaha.
Harga sebenar beg nie yg original bukan TRIPLE A, aku tgk dekat beribu2x.  huaaaa... nanti, aku mintak kat encik tunang yg kite tgk kat shopping complex aritu ek? hehehehehe. xsbrnye nk dpt beg nie. So, ape beg idaman korang lak ek? cube ar kongsi bersama2x ngan aku.  Maklumlah, perempuan dan beg mmg kawan karib yg x dpt dipisahkan :)

p/s:  Beg oh Beg, aku mmg GILERKAN kau.

No comments: