Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Friday, May 6, 2011

Hana Tajima

Firstly, saya jugak tertarik ngan tudung ataupun skarf serta pakaian yg dipakai oleh dia.  Hana Tajima. Siapa dia ek? Selepas saya tgk fesyen show dia di TV, mase tue dia wat fesyen show di LONDON.  Saya tertarik sgt2x ngan iendtiti dia yg membawa imej muslimah/hijab nie ke dunia fesyen yg rata2x dipelopori oleh org2x bukan ISLAM.  Dan first impression saya kat dia, saya xthu pown dia nie ISLAM. Walaupun mase temuramah tue, dia bertudung lengkap. Dan xlame pastu, saya dpt thu ya, mmg dia beragama ISLAM. Dia kacukan Jepun-Mat saleh. Dia memeluk islam 6thun lepas.  Dan ye, dia dh BERKAHWIN. Suami dia org malaysia dn MELAYU.  Dari terengganu klau xsilap.  Dan saya sempat jengok2x ke blog DIA jugak dah tgk2x butik online DIA Mmg terbaek! Sbb style dia dn cara dia berpakaian mmg cantik dan stylish.  Saya suke sgt2x.  Bg saya, dia lah inspirasi semua muslimah2x terutama sekali di MALAYSIA. Saya teruja dan jatuh cinta tgk cara pemakaian dia dan cara dia pakai hijab tue.  Meletops tau! Wooowww! Itu lah yg saya leh ckpkan mase first time tgk dia kat TV. Rase semangat lak biler tgk dia menggayakan fesyen2x dia sendiri.  Harga pakaian2x dan skarf yg dia jual kat butik online dia tue xlah mahal sgt, kira dlm kategori SEDERHANA lah.  Pada u olls yg berkenan dan berhajat nak beli skarf atau pun rekaan dari dia, leh lah ke butik online dia tu www.maysaa.com Cube2x lah tgk2x mane2 yg berkenan dihati ek? Pendapat saya, saya suke dn sokong ngan Hana Tajima nie dlm usaha dia nk memperkembangkan Baju2x dan rekaan2x utk muslimah2x diserata DUNIA, Keep up ur good works and Good Luck to You, Hana! All the BEST.
Jom kite tgk beberape keping gambar yg saya upload dari Google dan dari Blog dia sendiri.




















Cantik dan bergaya sungguh baju2x dan cara dia berpakaian.  Suke sgt2x.  Heheheehehe.  Kira dia nie jd IDOLA lah kepada muslimah2x diluar tue.  Setuju x? Mestilah setuju kan.  Sopan tapi bergaya.  Itulah baru nampak versatile dan stylish.

p/s: Bergaya biar berpada, Bertudung tu WAJIB tapi jgn arapkan bertudung je, tapi TERBUKAK, TERDEDAH, KETAT sane sini, APE KES?

Kredit all this pitcha to : Google dan www.stylecovered.com & www.maysaa.com


No comments: