Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Friday, April 29, 2011

Zahiril Adzim :)

HOLLLAAAA!!! hai, peeps, aku nk tulis entri kedua hrnie, biarlah korang nk ckp aku giler blogging ker? hihihihi.  Yg penting, arinie, aku ade bahan nak tulis lg. BERSEMANGAT ye :)  Nape aku nk bercite tntg Zahiril Adzim nie lak? SBB? aku pun minat dia mcm korang gak :) Tapi, KECEWA doohhh! Tetibe je nk BERTUNANG! HAH? dgn Shera Ayob yg comel dn cantik tu :) xpecaye aku tau.  Sbb xde lak gosip tntg diaorang sebelum nie. (Ke aku yg ketinggalan?) tapi, bg pendpt aku, diaorang berdua nie mmg SEPADAN.  Zahiril Adzim tu hensem sioootttt... SBB? ade tahi lalat lak kat dagu dia :) i like it orr......SWEET, MANIS, LEMAK BERKRIM.... wakakkakaka..... ape kan daya, dia pun bakal jd MILIK ORG :) MELEPAS kau, NEEZA :) HIHIHIHIIHI.  aku arap, Zahiril nie xkan BERHENTI BELAKON lak bile dh KAWEN.  Manelah tahu kan? kot2 bini dia nanti xbg jd pelakon lg ker? Maklumlah, jd ARTIS nie CABARAN dn DUGAAN byk :) Bg aku, Zahiril ni seorang pelakon yg HEBAT.  Lakonan dia sume BEST dan MANTOPSS.. Suke lah tgk dia berlakon :) Zahiril, teruskan USAHA anda!  Anda adalah TERBAIK.  Dalam filem terbaru dia, SENJAKALA, mmg lakonan dia BERKESAN sgt sbg seorng lelaki yg agak MISTERI dn MENYENDIRI :) mmg TEPAT lah LIYANA JASMAY pilih PELAKON LELAKI yg berganding ngan dia dlm filem tue.  k, Seperti yg kite sume tahu, Zahiril Adzim dan Shera Ayob bakal bertunang pada 1 Mei 2011 nie :) Arap nanti dpt tgk pic2 pertunangan diaorang nanti :) aku akan upload nanti utk tatapan korang.  So, sementara nie, kite layan la beberape keping gmbar shera ayob dn Zahiril Adzim yg sma2 cute dan sepadan tue.  Terima kasih Mak Cik tesayang, Google.  Kau tmpt ku mencari BAHAN2 blog aku tue :)


















hahahaha, sila abaikan gmbar yg tulis : I LOVE U ZAHIRIL ADZIM tu ek? hihihihii.. terlampau kegembiraan sgt smpai aku upload lak benda tu :) Apepun, kite doakan kebahagiaan pasangan nie ye.
Selamat Bertunang Zahiril Adzim, AKU TETAP MINAT KO smpai biler2 :) 
dn AKAN SOKONG KO :) 



p/s:  Giler kentang ar aku jdnye kat Zahiril Adzim nie :)

No comments: