Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Thursday, April 14, 2011

Cincin Kahwin :)

Hallooooo!!! Hari Khamis :)
Pejam celik pejam celik mase berlalu pantas kan? Umur kite makin pendek :(
Kadang-kadang aku selalu berfikir, cukupkah amal ibadat aku selama hidup di bumi ini? adakah segala amalan yang aku buat diterima oleh -Nya? hanya Tuhan je yang tahu semua tu.  Sebagai seorang hamba-Nya yang tak sempurna nie, hanya aku dapat lakukan adalah, mengikut segala suruhan - Nya dan meninggalkan segala larangan -Nya. aku akan cube jadi orang yang lebih baik dari semalam, insya - allah.  Tiap pagi biler bangun tido, perkara pertama aku ucapkan Alhamdulillah kerana Tuhan memanjangkan umo aku, memberikan nikmat kepada aku dan memberikan tenaga kepada diriku supaya dapat mencari rezeki yang halal dan menikmati keindahan ciptaan -Nya. amin.
Nampaknye aku dah melalut sangat. Entri hari ini adalah berkenaan tentang CINCIN KAHWIN :) huuuuaaa, suke sangat aku kalau nak buat entri pasal persiapan perkahwinan nie :) jadi, aku nak kongsi dengan korang sume berkenaan CINCIN PERKAHWINAN. :) aku dah wat kajian melalui GOOGLE dan upload byk contoh-contoh gambar cincin perkahwinan yang mungkin berkenan di hati korang sume :) kalau suke, leh ar amek idea di Entri kali nie ye :) So, kat bawah nie ade gambar-gambar cincin perkahwinan yang mcm-mcm bentuk ader, nak batu besar, kecik, dan macam-macam lagilah :) korang mesti suke kan?














Kredit this pitcha to : Auntie Google yang meletops lagi vogue to :) Lab u Google

Amacam? cantik tak gambar-gambar cincin perkahwinan tu? aku suke sangat yg batu besar :) maklumlah, bukan nak menunjuk, tapi berasa sangat puas hati bile dapat pakai cincin yang batu berliannya tu nampak di jari aku yang tak berape cantik dan tak comel nie pun :P
So, sila lah berkejar ke Kedai-kedai menjual barang kemas terdekat dengan kediaman anda :) Habib Jewel, Poh Kong, Wah Chan, De Gem, Love Diamond dan lain-lain lagi..


p/s: nak cari cincin utk bakal suami lah :)

No comments: