Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Saturday, November 10, 2012

Terkini

Salam...

Update td tu sepatutnye saya post selase malam.
Tapi,saya kebizian.

Maka,saya br post tadi.hikkksss..
Jgn marah aaaarrr..

Nk update latest wedding preparations.

Kad Kahwin
Yeayy..kad dh siap uols.
Saya dh suruh mama saya collect td di pudu,kl.
Memandangkan saya dh pun ade kat penang,maka saya mntak mama saya pos sebyk 50pcs kad kawen kepada saya disini.

Sebelum tu,mntak dia list downkan guest list ye.
300Pcs kad kawen tu bakal mertua saya akn collect dirumah nenek saya diselayang besok.
Blnce 500pcs mama saya akn uruskan.
15Pcs ayah kandung saya request nk bg kat sedara mara dia.

Lebih tu akan diuruskan oleh mama saya.


Borang Nikah
Alhamdulillah,selesai sudah pasal hal yg PENTING ni.
Saya dh serahkan sumenye pd tok kadi di selayang tu.
Saya nikah lepas solat zohor,Insya allah.

Xjadi nikah pagi.

Planning skg ni nk emel dn msj kt VideoG dn PhotoG saya tntg tarikh dn mase nikah saya.


Doakan sume berjalan lancar.
Skg misi mencri surah yassin utk doorgift nikah nnti.
Xbyk, 200pax je.

Pastu doorgifts sanding dah settle.
From jakarta. Sponsored bu family.
Alhamdulillah.

Pasni nk beli set bilik tido,langsir,set cadar dn comforter.

Duit oh duit.


Sekian.

Thanks sudi baca.


LuvNBigHugs
NeezaDaus

42D

No comments: