Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Thursday, January 19, 2012

Excited


Salam dan Selamat hari khamis:-)

First of all, yesterday is MY Bufday:-) Mood wajibla happy. Thanks a trillion bunch for those yg wishes me thru fb,twitter eventhou dah lama gile i xbukak fb;-)

Yesterday 18th Jan, My birthday. I bersyukur sangat kepada Tuhan kerana masih berikan i umo yg panjang,amin. Dikesempatan ni jugak i mohon pada Tuhan semoga dimurahkan rezeki buat diri i, my lovely mr sepet, families. Smoga dipanjangkan usia dan dilimpahi rahmatNya.

Hmm, as usual i dpt flowers dn cake from my lovely mr sepet. And mybe when he offday i nk claim janji,that he will buy me a handbag:-) Not for hantaran, but for birthday present. *Xsabarnye*

Then, macam biase just having makan-makan for both of us:-) Theheheehe. I noe dats sound sooooo simple celebration but enuff for me. Kejutan tu like was he actually not really into this suprise thingy, But once he made it, Im totally speechless.

Actually i ade buat planning since last dec, yg mybe this year i nk travel to Singapore bring him, few of my friends plus his friends. We be a backpackers:-) Kuikuikui. Konon nk bajet sgt but bkn jd backpackers as yg usual tu. Meaning is kiteorang sme nk redah je g Singapore n stay kat hotel yg selesa,cantik dan within our budget. Plan nk stay about 3days only.

USS tu WAJIB dlm planning. Then, go jalan2 dn tgk tmpat org. Last time i went to Singapore is when im 10th years old:-) Dah berbelas tahun berlalu. Hopefully plan ni akan dpt direalisasikan dlm bln Mei or Jun:-) InsyaAllah. *Pray for it*

Hmm, tetibe dpt bebel bkn main lg ye:-) Maafkn saya. Anyway, tu je nk bebelkan.

Till then

Love n Big Hugs,

NeezaDaus

Posted via Blogger- droid

No comments: