Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Monday, November 7, 2011

Long Hiatus :)

Salam dan Selamat Hari ISNIN….
Huurrmm.. lamenya I tak update dlm blog ni ye. Actually I on je ari-ari, but suke bace updates from all blog yg I follow J Maklumle, I tak de idea sgt spnjg mggu lepas. So, nk cite pasal raye aji pun mcm tak syok bg i. SBB? I off day smalam. BUT, I tak blik KL. So, kesimpulannya I dok umah sepanjang hari! Settlekan my laundry, kemas-kemas bilik dan umah. Pastu tido. Lebih-lebih lg skg ni musim ujan kan?
Hahahaha, even my lovelies fiancée pun keje, so I just spent time kat umah. Layan DVD filem 321 Cinta dan Senario OPS Pocot. Mase kuar kat wayang, I tak tgk pun sbb rase mcm MALAS. So, bile encik sepet I beli DVD, I just borrow from him dn layan kat bilik je. BEST gak la cite- cite tu. I enjoy my time.
So, how uols raya haji? Ok tak? Of course ok kan? Sbb spent time with family and org tersayang. Nah, for me this year is challenge for me cos I kan anak perantauan. So, kena berdikari. But, malam raye tu, I dah called my mom and my grandmom. Happy sgt hear their’s news. And one thing I rase mcm hey, tahun ni tak dpt la nk rase lemang segera buatan nenek I L sad ok. But, I pujuk ati I, tak pe InsyaAllah, raya tahun depan if umo panjang, I akan dpt lagi rase lemang tu.
And i pun dah terima salary for this month. First of all, I nk list out some stuffs that I need to settle soon:
- Pay off rental – DONE
- Saving For ASB – Not Yet
- Beli tayar belakang – 1 pce (left side)
- Services kete (Tukar Minyak hitam, oil filter)
Ha, for my car tu I need to discuss first with him because I think we should do this fast. Because if we delayed until next month, I think our budget for hantaran kang terpotong! Ooppss.. tak mo lah cmtu. So, Even thou now I dah jarang bawak kereta g keje cos my office is next to my condo, tapi I still need to services my car and changed tyre. Yes, it IMPORTANT.
So, I think that all listing I need to be settle. Lain-lain considered blom lagi. I only list out kan yg PENTING dulu. Ok, KEPERLUAN itu PENTING dari KEHENDAK!
I will update later honeyS.
Thanks for drop by and read my blog.
Take care.
Love, jurve, Lurf,
neeza
 Berehat Sebentar : Me and you (blogs forever)

No comments: