Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Friday, July 1, 2011

Thank You Tags dan Stickers

Salam ukhwah dn selamat tengahari.
Dah puas g menambah LEMAK tak?
Hihihihihi.
Klau belom, sila cepat2x lari lajulaju pegi menambah lemak.

Saya belom lagik.
Bercadang nk makan burger ikan satu :)
Agak kelaparan sikit sbb pagi tak sarapan :(
Tp nk minum skali milo kosong tanpa GULA dan SUSU :)
Biar kenyang di petang ari.

Ha, apesal ye saya asyik je wat entri perkahwinan arinie.
Name pun saje je nk wat mood kawen - kawen lak kan?
Sambil tolong2x lah sikit bagi idea kat bakal pengantin kat luar sane tuh.
Suke kan?

Mestilah suke.
Bagai mengantuk disorongkan bantal.
Klik sane sini, sume dihujung jari!
Tak sangka begitu pantasnye teknologi harinie kan?

So, nie saya nk bagi beberape idea utk rekaan THANK YOU TAGS dan THANK YOU STICKERS.
Bagi u olls, klau korang rase lebih suke tags boley je pilih tags.
Tp if u olls prefer stickers pun tak de masalah kan?
Yang penting itu pilihan masing2x.

Saya cume membantu je.
Klau korang tahu lagi mane-mane website ataupun blog yg menerima tempahan utk 
TQ Tags dan Stickers ni, boleh la sharing ngan saya disini.
Jgn segan-segan dan malu lak ye.

Disini saya sertakan beberape gambar rekaan yg saya ambil dari Google.




































Saya jugak ade bagi link utk korang tgk2x contoh2x yang lain.


Nak tempah pun boley kat sini - Sila pegi kat link yg saya bagi kat bawah tue.



Sumber Meletops : Diva sentiasa Google

Berehat Sebentar : Cantik - cantik kan ? 

No comments: