Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Friday, July 1, 2011

TAG ? Layankan aje

Assalammualaikum dan Selamat pagi jumaat pada sume bloggers2x dan jgak pembace blog nie.
Ape kabar sume?
Anda sume sihat?
Diharapkan anda sume sihat walafiat hendaknye, Amin.

Pagi2 dah nk jawab tag pulak.
Suke sgt2x.
Boring sebenarnye.
Blum BW lagi pagi ni.

Jap g baru nk BW dan wat entri menarik.
Jadi skg nie bagi saya jawab dlu tag nie ye.

Jom kite mulakan.


1: ape benda yang paling penting dalam hidup korang:

Ouh, benda ye? Beg dompet penting tuh, ade I/C, Lesen memandu, DUIT, Kad ATM dan etc., pastu Henpon lah of cos menghubungkan saya dengan family dan si buah hati :) Ehhh.. lagi satu tentulah Kereta Merah vogue saya tuh. PENTING sangat.

2. benda terakhir korang beli pakai duit sendiri:

Majalah FEMALE, COSMOPOLITAN, EH, CLEO, NUR, DARA.COM Dan Majalah Pesona Pengantin (Edisi Julai)
Hurrmm, Waffle Peanut Butter malam tadi :)

3.dimana tempat perkahwinan dan ape tema perkahwinan korang:

Tmpt: nak kawen kat dewanlah. Senang. Selesa dan LUAS.
Tema: Tentulah Moden Kontemperari (English Style sikit)

4.adakah korang tengah bercinta sekarang
Yup, setiap hari saya bercinta

5.berapa lama korang akan mencintai kekasih korang:

InsyaAllah, seumur hidupku.
  
6.novel/buku/ majalah terakhir korang beli:
Majalah Female, Cosmopolitan, Nur, Dara.com Edisi Julai minggu lepas je baru saya beli.

7.antara mak gn ayah, yang mana korang lebih mesra:

More to my mom. Sbb my mom sporting dan kawan baik saya. Ngeee.. tgk wayang, shopping dgn mama.

8.namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang:

Teringin nk jumpa selalu nenek saya yang kini berada di Selayang dan arwah atuk saya yg meninggal mase umo saya 5tahun :(
9.adakah korang basuh baju korang sendiri :

Of cos lah, name pun bibik part time :P
10. dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi:
Klau betol2x impian saya nk pergi pusing satu dunia dan jugak Mekah, Insya Allah.

11.pilih salah satu, peluk, atau cium:

Peluk lah, bukan ke pelukan itu memanjangkan usia kite?

12.beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda:
sorang yg baik, ramah dan suweettt..

13. lagu yang korunk suke and selalu dengar:
 Marry Me, Bruno Mars dan I DO dari Colby Calli-ate

14.blogger yang dipertanggungjawabkan jawab tag nie:

Sesape saje yg rase nk jawab

15. 7 thing about you

- Anak tunggal, tapi bukan anak MANJE
- SAYA kidal
- i love everything in pink!
- saya sentiasa MUDE
- Cepat marah tapi cepat sejuk
- kaki Blogger sangatlah
- saya syg org yg sayang saya. dan saya x perlu org yg x perlukan saya!


 
Bereahat Sebentar : Best jugak jawab tag nih.

No comments: