Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Monday, July 4, 2011

Kecewa tau

Hai sume..
Tetibe mase menaip entri nieh tangan dan ati jadi sayu lah.
Biar lah orang ckp saya nie perasan atau pun mengade2x je.
Tapi, ini yg saya rase mungkin sbb saya membesar bersama2x dgn dia dan lagu2x dia.

Mesti semua orang dh tahu kan?
Shah Indrawan atau nama komersialnye Tomok telah selamat bernikah dengan kekasih hatinye
Yang dicintai selama 8tahun ini, iaitu Ayu.
Pada 1 Julai yang lalu.
Dan majlis pernikahan serta persandingan pihak perempuan mmg meriah taw.

Baju nikah dan baju sanding warne ungu tuh sangatlah CANTIK.
Hatta Dolmat mmg terbaek!
Cantik dan The BOOM betol baju2x rekaan dia.
Saya sudah jatuh cinta pada baju rekaan beliau.
Okeh lah, berbalik pada cerita saya tadi.

Saya membesar bersama2x dgn lagu2x tomok dan kumpulan New Boyz.
Sejak awal kemunculan dia pada tahun 1999 hingga lah dia bergerak solo.
Saya mengaku saya ni peminat habis-habisan dan peminat SETIA tetap dia.
Saya ada koleksi sume kaset2x New Boyz , VCD KARAOKE, VCD LAGU2x RAYE, VCD TELEFILEM New Boyz, Dan sume koleksi2x POSTER2X DAN JUGAK GAMBAR2X dlm ape2x majalah, sume saya simpan sampai SEKARANG!
Yang penting sume koleksi saya tu beli yang ORI tau. Bukan cetak rompak!
Tiap kali hari raya, hari lahir tomok, raya haji, saya tak pernah miss pergi rumah dia.

Mase dia tinggal di Flat Sri kota, smpai dia pindah rumah sekarang nih kat Alam damai.
Rumah terbuka hari raya saya pergi.
Kad raya saya tetap bagi.
Hadiah hari jadi untuk tomok pun tak pernah miss.
Klau saya dtg, tomok tak de kat rumah,

Saya tinggalkan pada emak beliau.
Dn siap berpesan lagi, makcik, nanti shah dh balik kirim salam kat dia ye.
Smbil tersenyum2x malu.
Indahnye saat itu.
Tp, setelah tomok bernikah dengan ayu, saya pun tumpang gembira sbb tomok bahagia.
Tapi, dlm hati rase sayu giler.

Ape pun, saya tetap menyokong kerjaya seni beliau.
Mungkin tidak lah seteruk waktu saya umur belasan tahun.
Maksud saya, waktu tu saya minat giler2x kat tomok smpai snggup g sume show New Boyz.
Nanti saya upload kan gambar2x saya bersama tomok waktu dulu2x.
Album tu ade saya simpan di rumah nenek saya.

Hahahahaha.
Saya suke tomok yg dulu sbb badan dia tak lah kurus sgt mcm skarang nih.
Dulu badan dia sederhana je okeh.
Yg penting tomok tetap peramah dan tak pernah sombong.
Dia tetap sama MCM dulu.
Cume dlu lagi pemalu lah.
Hehehehehehe.

Tadi saya blogwalking dan singah di FB Hatta Dolmat
Dapatlah saya tgk gambar2x disekitar majlis Tomok dan Ayu.
Melihat jejaka idaman saya dulu2x ni berkahwin, dlm hati berkata, alangkah bahagianye muke dia skarang nih.

Dan saya pun tumpang gembira dengan kehidupan baru yg akn tomok lalui bersama isteri beliau :)
Jom tgk gambar2x sekitar majlis persandingan di sebelah pihak perempuan.
















Hurrmm, melihat gambar2x diatas, terase sgtlah Bagaikan Bidadari :)
Cantik, ayu dan jugak same padan bagai pinang dibelah empat.

Sumber Meletops : FB Hatta Dolmat

Berehat Sebentar : Tomok oh Tomok :)

No comments: