Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Friday, July 8, 2011

Kasut Kahwin Meletops

Salam dan Selamat Hari Jumaat.
Weeehuuuu...
Dah ari jumaat ?
Penghulu segala hari.

Tadi mase baru smpai kat ofis, nmpak cuace mcm nk ujan je.
Dalam hati berkata : Ya Allah, turunkanlah hujan. Biar rahmat-Mu mengiringi hari ini.
Wahhh gitu.. Sbb maybe kat sini jarang hujan.
Jadi i teramatlah rindukan hujan ye.
Bukan kat kumpulan hujan tau.

Pagi tadi tetibe mimpi lak.
Mimpi ni nk kate pelik pun tak lah,
Tapi kan i mimpi, i g ofis lame kat kl dan jumpe ngan bos lame.
I mengadu kat dia : Bos, saya tak seronok la keje kat ofis baru nih, ofis lame ni gak yg best!
Bos i gelak besar je. Tapi tak sempat dgr ape dia nk jawab, terus i bangun :)
Mimpi ape ntah kan?

Mungkin stress kot keje katsini.
Lagipun, i masih lagi dlm keadaan menyesuaikan diri i kat tmpat baru nih walaupun dah 6 bulan disini.
Haaiiissshhh.. tssskkk. cemane ek?
Nk sesuaikan diri i kat sini.
Maksud i kat ofis nih.
I rase mcm lg best keje kat ofis lame.

Walaupun kat ofis lame tu tak dpt nk ber internet lelame.
Maybe tak dpt nk hapdet belog byk2x mcm katsini.
Tapi, ntah kenapa i rindu banget deh.
Mungkin sbb i masih lagi teringatkan ofis lame.
Byk i belajar kat sane.
3tahun tu tempoh yg lame bagi i.
Smpai bos lame pun berat ati nk lepaskan pekerja dia yg satu nih.

Dah le, tutup cite emo di pagi hari ni.
I nk sharing kat u olls pasal kasut kawen.
Kasut for akad nikah ataupun bersanding.
U Make the decision.
Choices are yours.

Jom celik kan mate dan bulatkan mate anda menjamu gambar2x dibawah :)
Selamat Bekerja sume.






























Sumber Meletops : Google Makcik Gojes

Berehat Sebentar : Gambar diatas tuh kasut kawen ala - ala vintage tau :)


3 comments:

Lynn said...

kasut tu semua nyer cantik2...
geram nyer tengok...;-)

Miss Sunshine said...

ade kasut kahwin yang kita suka lah dalam gambar tu.. kat mana ye nak cari kasut2 cantik cmtu..?

neeza the gojes said...

Lynn : yeker? bagus lah klau suke :)

Miss Sunshine : yg mane satu u suker?
kasut kawen cmnie kna rajin cari merate :)