Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Friday, July 1, 2011

Jurugambar Perkahwinan

Holla alls.
Masih lg gigih bekerja?
Ataupun gigih ber fesbuking...
Arrgghhh. bosan taw asyik fesbuk je.

Saya online Fesbuk saya utk postkan entri blog saya :)
Biar dpt ramai kawan2x bloggers dan jugak tukar2x link kan?
Hmm, saya nk bagi satu rahsia.
Tapi istimewa BUAT bakal PENGANTIN.

MASIH tercari-cari lagi jurugambar atau juruvideo sempena hari bahagia anda?
Silalah tekan2x kan jari jemari anda tu kan blog diaorang ye.
Ade 100 blog.
Ni yg femes kat Malaysia tau.
Ade 2 JE yg tak diselitkan belog mereka disini.

Iaitu Kudegraphy dan CST Production.

Tapi saya bagi link dia sekali nanti ye.
Kite kenalah belabur lebih untuk fotografi dan video yang best lagik GEMPAK.
Kan kite nk yang TERBAIK utk hari bahagia nanti?

Sila lah simpan duit byk sikit ye supaya nanti ley upah photographer2x yang popular nih.

SO, Semaklah pelan2x blog2x jurugambar2x yg HEBAT lagik meletoppss tuh.












Sumber Meletops : Always forever google

Berehat Sebentar : Impikan Kudegraphy atau CST Production jadi jurugambar saya :)

No comments: