Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Tuesday, July 5, 2011

Best Filem ni

Hai sume..
Entri kedua lak saya nk bagitahu bulan ni kan, 
Bulan saya tgk filem2x menarik je.
Sume filem best2x.


Rase mcm nk buat pawagam sendiri
Hehehehehe.
Minggu lepas dah tgk Filem Melayu : Sekali Lagi.
Nangis woo..
3Kali la jugak menitik air mate nih.


Hihihihihi.
Maklum le saya ni hati kace dan tisu.
Bab2x sedih ni mmg tak dpt nk bendung lagi.


Niat hati nk tgk Transformers : 3 .
Tapi kan minggu lepas sume pawagam kat Penang ni dah FULL smpai tgh malam.
Haaaiisshhh. Geram je.


Tak pelah, ingat nk tgk minggu nih,
Klau tak penuh la.
Klau penuh jugak, saya tgk je sekali harung ngan Harry Potter Finale - Part 2.
Filem ni pun saya tunggu2x gak.


Lagi satu Filem yg saya tunggu2x adalah Twilight : Breaking Dawn :)
Nak tgk perkahwinan Edward dan Bella :)
Yeeaaayyy.
Cepat lah filem tuh keluar kan?


Best tau tgk filem2x nih kat pawagam.
Rase KEPUASAN yg amat SGT!


So selitkan lah katsini Trailer Filem Harry Potter : Deathly Hallows : Part 2
Ce tgk Ce Tgk.
Jom terjah sikit.














Jom kite tgk same2x pada 14 July ini. Oopss 15 July ke 14july ek? Saya dh kompius.

Sumber Meletops : Youtube the Younger one

Berehat Sebentar : Pakat2x p tgk Harry Potter Siri Akhir beb.

No comments: