Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Thursday, June 16, 2011

Tambah LEMAK nak?

Selamat Tengahari semua.
Jom kite menambahkan lemak nak tak?
Tetibe je tengahri nie teringin lak Dory Fish with Mozzarella Cheese.
Hmm....nyummm2x. Dah lame saya tak melantak mkn Makanan Barat nie.
Tak tau katne yg betol2x sedap nk makan Western Food nie.
Korang sume leh suggestkan tak katne makanan barat yg sedap2x?
Terutamanye bagi orang mcm saya yg pertama KALI nk cube Menu Dory Fish tue.
Belek2x intenet, ade gak kat Secret Recipes, Vivo Pizza, Fish Manhattan, dan ntah ape lagi kename tmpat tue.
Hehehehehehe.
Pening gak memikirkan hal nie.
Ingat nk p merase makan makanan nie nanti.
Ade sesape nk belanje saya tak?
Hihihihihi. Haiishh.. tak malu betol ek saya nie. :P
Saje je bergurau2x. Tapi kalau betol mmg ade orang nk belanje saya, Saya ON je.
Rezeki jgn DITOLAK, BALA jgn dicari ye.
Jadi saya rase nanti saya nk cube gak makanan nie.
Sementara tu jom kite mencuci mate dan menambahkan air liur supaya 
Anda sume meleleh nk makan dan perot berbunyi keroncong :)
Selamat Menengok2x.






Dah tgk dah? Amacam? Rase lapar tak? Haiishhh... perot saya dh berbunyi lagu hiphop breakdance tau tak?

p/s: Makanan Barat adalah KEGEMARAN saya :)


No comments: