Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Wednesday, June 29, 2011

Filem Terbaru

Selamat petang sume bloggers2x dan pembace2x blog nie.
Anda dah puas MENAMBAH LEMAK TAK?
Hehehehehee.
Saya blom lagi.

Ngee..
Sebenarnye kan, saya rancang nk g tgk wayang minggu ni.
Kalau pawagam tak full atau padat lah.
Haaiisshh. saya tahu mesti tempat duduk dh FULLY BOOKED!

Sbb ramai gilerh wehh orang nk tgk filem Transformers 3 tuh.
Saya tahu.
Termasuk lah jugak diri saya sendiri.
Tak sabo2x rasenye nk menggediks tgk cite tu bersame Encik S.E.P.E.T saya tuh :)

Dan filem melayu yg menarik ati saya nk tgk nanti adalah Sekali Lagi.
Waahhhh, gitu.
Mcm romantik dan kelakar je cite ni kan?
Sape yg dah tgk preview filem ni kat pawagam2x mesti gelak sakan.

Huurrrmm..
Harap2x tiket transformers 3 tu tak lah abiss .
Sbb nk tgk hari SABTU.
Nk tempah online, saya nie POKAI. 
Tak pakai kad kredit tu pun.

Saya bayar TUNAI je.
Malas nk hutang putang nie.
Pening kepala je.
Jadi, saya nk booking melalui telefon.

Tapi kan, tapi kan...
Tentu tak dpt pilih tempat duduk yg diidamkan :(
Saya suke dok belah kiri atau kanan je.
Dok tengah2x tak suke.

Ini lah masalahnye.
Kena gak BERATUR panjang lebar mengalahkan keretaapi MRT kat Singapore.




Berehat Sebentar : Tengok wayang mmg HOBI saya :)

No comments: