Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Monday, April 11, 2011

Veil Pengantin / Kain Layah untuk pengantin

Hari Isnin yang dilanda kemalasan sangat-sangat. Selamat Pagi sume . Happy monday yg tak berape happy nie :) Sbb aku malas sangat nak g keje :P Biase lah Monday Blues. Ape nak wat kan? Hadapkan aje lah keje yang menimbun-nimbun dan tak akan pernah abis nie. Tak perlah, REDHA jer nak cari DUIT punye pasal.  Korang pon mesti rase MALAS gak nak g keje biler tibe ari ISNIN :) kite serupe tapi HATI lain-lain. Entri pagi isnin yang bosan dan malas nie adalah berkenaan dengan VEIL PENGANTIN atau dalam bahasa mudahnya, KAIN LAYAH PENGANTIN. korang mesti pelik, nape aku nie asyik dok kemaskini blog aku kebanyakkannye pasal persiapan perkahwinan dan yang berkaitan dgn perkahwinan. Padahal, Blog aku nie bukan 100% utk persiapan perkahwinan. Blog nie lebih kepada coretan cerita tentang aku, ape yang terjadi dlm idup aku dan jugak Persiapan perkahwinan tue tetap ader. Cume bukan mendalam mcm blog-blog bakal-bakal pengantin yang lain ataupun yang dah pun selamat menjadi pengantin :) TERIMA KASIH kepada Google sekali lagi. kerana Google nie byk memberikan inspirasi dan idea-idea yang aku nak cari apepun. :) i suke lah.  Mak cik Google kite nie mmg sempoi :) ookkkkkkeeeeeehhhhhh!! mari kite menjamu mate pagi nie dngn gambar-gambar Veil yang dah aku upload dari Mak cik Google kite...



























ha! cantik tak sume gambar-gambar veil pengantin yang aku upload tu? aku berkenan yang ader bunge-bunge. cantik dan tak nampak kosong jer. Klau korang ade kreativiti sendiri, leh buat sendiri DIY lah katakan. Lagi jimat duit kot? aku nie tak kreatif, tak pandai bab-bab menjahit nie. rugi kan? hehehehehe. So, korang leh ar pk veil mcmane yang korang nak dan berminat. Leh ar cepat2 cari skarang.


P/S: veil pengantin bunge-bunge memang cantik sangat2. berkenan giler aku. nak cari kaler Pink dan ungu lavender. ade tak sesape nak sewakan?

No comments: