Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Wednesday, April 27, 2011

Krabi oh Krabi

Selamat pagi sume. Ingat ari nie nak wat entri TANPA KATA. Tapi, memandangkan hati nie tetibe jd rajin lak cari gmbar2 Pulau Krabi, kat Thailand tu.  Jadi, aku pun dok godek2 lah mak cik Google yg baik ati tue.  Dan aku ader jmpe beberape gambar Pulau Krabi. Mmg CANTIK ciptaan Tuhan. Ya Allah. Mmg xdpt nak ckp ngan kata2 keindahan dan kecantikkan pulau tue.  Sebenarnye, aku mmg nak g Pulau Krabi atau Pulau Koh Samui, Thailand.  Sbb PANTAI.  Aku suke pantai sgt2.  rase seronok dan tenang je bile g pantai tue.  Jadi, utk mencuci mate pagi2 nie, aku dh upload beberape gmbar Pulau Krabi.  Untuk  Pulau Koh Samui, Nnti petang atau esok bru aku upload ye.  Mmg rse xsabar je nak g BULAN MADU katsane :)  Insya-Allah, Pulau Krabi atau Pulau Koh Samui akan jadi destinasi kami HONEYMOON nanti :) yeeeeaaayyyy!!!  Yg penting makanan Thailand mmg sedap gilers kentang lah.  xdpt nak ckp ngan kata2 dan perasaan nie.  Walaupun, aku xsurvey lagi ape2 yg menarik atau aktiviti yg mencabar kat Pulau Krabi nie, tapi harinie, aku nk cuci je mate ngan gambar2 yg Cantik2 dan menarik hati nie :)  Jom kite same2 tgk k. 













Huaaa....... rase mcm nak g skang gak. (hihihihihi) xsbr nye nak tgk pantai kat sane dan bergambar2 giler2 smpai abis bateri :P  Mesti best kan? syokkkk oooooo..........

p/s: Cepat2 kite cari pakej yang berpatutan untuk bakal PENGANTIN ye :)

No comments: