Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Wednesday, April 6, 2011

Blog saya

Nama@ nick name
neeza

Nama blog
Neeza Punye Online Diary :) rahsia nama disebalik blog saya ialah, tiada rahsia. hanya menggunakan name sndiri saje takde special....

Tentang blog

Blog saya nie lebih bersifat peribadi, coretan hati, luahan rasa, berkongsi2 idea, atau ape2 artikel yang menarik.

Tujuan Berblogging

Tujuan saya membuat blog nie bukan sekadar untuk cari ramai kawan, tapi untuk saling memeriahkan lagi dunia blogger dan jugak berkongsi banyak idea yang menarik terutamanye berkenaan persiapan perkahwinan.  saya suka baca blog B2B nie.  semua byk idea dan jugak tak lokek berkongsi cerita.

Harapan untuk blog saya

Harapan untuk blog saya ini tentulah melihat blog ini semakin dekat dihati semua blogger2 dan jugak dapat menyertai sebarang aktiviti yang dianjurkan oleh blogger2 di seluruh malaysia.

Nasihat dan Pesanan kepada blogger2 lain:

Saya harap semua blogger2 akan sudi berkongsi pengalaman dan cerita dengan saya.  Dan tak lokek mencurahkan ilmu dan idea. serta selamat maju jaya kepada blogger2 baru termasuk diri saya sendiri. :)




No comments: