Si Sepet Dan Si Manis

Si Sepet Dan Si Manis

Saturday, November 10, 2012

Update

Salam,

Sebelum saya nk balik ni,meh saya cite sikit ape yg dah sy beli.

Maksud saya duit saya mengalir cmtu je.
Memandangkan sy malas nk upload gmbar.
Saya cite dulu ye.

HIV TEST
Alhamdulillah,kami dh setel buat HIV TEST pada 8.10.12 bertempat dikelinik kesihatan bandar tun razak,cheras.
hasilnye Negatif.keputusan hari yang sama dapat

Pastu,tudung nikah dh beli ikot warne bju nikah
Cream colour uols.
Harga dlm rm60.
beli di Semua House,Jln TAR.

Kasut kawen.
Berjaya beli. Itu pun Mr Sepet yg nampak
Dia suruh beli terus,senang.

katering,pelamin,baju sanding,bunga tangan,tukang mekap,tukang inai,tukang gubah hantaran, saya amek pakej sekali gus.
Anak dn bapak buat bisnes.

Deposit 30% kena bayar kat pakej pelamin lengkap sume yang saya sebut diatas.
Katering deal ngan bapak dia.

Kad kawen
Dah tempah hari yang sama masa buat test HIV tu.
800Pcs,buat dekat jalan pudu,kl.
Nk dptkan draft berkali2 gak la saya follow up.
Skg dia cakap 10@11 haribulan ni boleh siap.

Tadi saya col,dia ckp nk col blk.tp Nan hado!

Sok saya nk col lagi.risau tau.

Road signage dn bunting br plan nk wat
Tq tag pn dh design sendiri.
Simple je.
Puncher pn nk beli nanti.

Mlm ni terbang ke KL
Sok nk g umh tok kadi dptkan cop.
Khamis g pejabat agama suBmit borang pihak saya.

So,itu je update dari sy psl wedding checkliat yg dh settle.


Sekian.


Thanks sudi bace.


Love n Hugs,

42D to go.
NeezaDaus

No comments: